Welcome To My Profile Pictures, Images and Photos


Monday, July 19, 2010

muLakaN hiDUp baRU....♫♫♫♫


Yup..yg baik hanya utk pompuan yg baik..syg..x guna kalau kta sering b'tengkar...maaflah aku masih sayang kamu lagi..tapi tak tahu lah kenapa aku blh menangis kerana kamu....mungkin ketika tu aku fikir ko pegi tak kembali ternyata ko masih disisiku....baiklah aku mengaku aku sayang kamu….. walau didepan mu aku berpura membenci perbuatan kamu....tp hati ku bna2 hampa n keweca...ketika aku dlm kesedihan n memerlukan seseoang disisiku iaitu kamu...tp t'nyata...kamu makin jauh dari ku syg....why??why??(T__T)...aku x mampu mengalir air mata kerana mu....ku hanya mampu menangis dlm hati....yaa...mmg perit!!...mungkin ini pilihan mu...ku b'janji..ku akan cuba MULAKAN HIDUP BARU demi kamu dan aku....♥


*It’s amazing how someone can break your heart but you still love them with all the pieces…

2 comments: